Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 8 września 2012

Nakrętki w roli głównej

Pogoda nie rozpieszcza w to sobotnie przedpołudnie. Deszcz siąpi, jest zimno i ogarnęła świat szarówka. Nawet kot postanowił dziś posiedzieć w domku.
Miałam umieścić w jednym poście kilka rzeczy. Jednak stwierdziłam, że będzie za duże zamieszanie. Najwyżej dodam następną notkę wieczorem.

Zawieszka z nakrętek. Dość prosty pomysł, jednak wykonie zajęło mi dużo czasu. Wybrałam kształt rombu. Nakrętki są połączone ze sobą kółkami otwartymi:



Zawieszka prezentuje się bardzo ciekawie. Chyba intryguje wiele osób :)

Pozdrawiam i życzę nam wiele słońca.
Meg.

4 komentarze:

  1. Świetnie wygląda ^^ ale czy nie jest za ciężka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako dziewczyna mechanika stwierdzam, ze mogla bym w takiej chodzic z Marcinem na imprezy :D

    OdpowiedzUsuń