Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 9 września 2012

Papierowe...

Słońce w Warszawie właśnie zaszło... Czyli czas na sen :)
A przed snem:


Skrytka w książce. Kiedyś widziałam takie w sklepie TK-Max, były one bardzo drogie, przez co zrezygnowałam z kupna. Wpadłam na pomysł, że sama mogę taką zrobić. Potrzebowałam tylko książki (użyłam takiej z ubytkiem, którą zabrałam kiedyś dziadkowi) i nożyka (z tym nie było problemu, znalazłam go w sprzętach taty). Nie było to trudne, ale bardzo pracochłonne. A.... użyłam kleju introligatorskiego.


Z kilku wyciętych kartek wykonałam różę. Zrobiłam na razie tylko jedną. Tak na próbę. Bardzo mi się podoba, więc chyba zrobię cały bukiet :)



 Pozdrawiam, Meg.

2 komentarze: