Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 28 października 2012

Kolia z białych pereł

Weekend mija powoli i zimowo.

Druga kolia z pereł mojego autorstwa jest prostsza, wykonana z siedmiu par białych pereł.




Mały bonus: papierowe:

Moja wersja obrazka znalezionego na stylowi.pl


Na koniec pierwsza i ostatnia kartka świąteczna. Ostatnia dlatego, że nie wysyłam kartek więc nie mam potrzeby ich robić :)


 Pozdrawiam, Meg.

4 komentarze:

  1. świetnie wyszła ta kolia, delikatna i śliczna :)
    robisz piękne kartki świąteczne, nie przestawaj! zacznij wysyłać i pokazywać ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna kolia, Bardzo fajny pomysł na kartkę świąteczną i śliczny obrazek wszystko jest cudowne :3

    OdpowiedzUsuń