Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 2 listopada 2012

Koci wieczór.

Dzięki temu, że kilka dni spędzam na wsi mogę spokojnie wyjść na dwór i porobić zdjęcia. Bez kombinowania, szukania światła i rozstawiania z statywu w pokoju.
Uzupełniam, więc braki zdjęć biżuterii.
Nawet udało mi się w jednym pokoju złapać trzy kreski zasięgu internetowego, więc jest nieźle :)

Jak zwykle dodaję zdjęcia bransoletek, ale obiecuję że następnym razem będą kolczyki, mam gotowe dwie pary :)
Pierwsza: wykonana z bordowego sznurka woskowanego. Dodatkowo zawieszka serduszko.





 Druga: pół bransoletki wykonana z posrebrzanych łańcuszków różnej długości, drugie pół to zielone perełki + dwie muzyczne zawieszki.



Dziś wieczorkiem towarzystwa dotrzymuje mi ta oto kocica: 

 Pozdrawiam, Meg.

8 komentarzy:

  1. Prześliczne bransoletki, fajny jest ten pomysł co pół bransoletki jest zrobiona z perełek, a druga z łańcuszka :D Oczywiście zajrzałam na linka, który został podany w komentarzu i jestem pod ogromnym wrażeniem tych przecudnych zdjęć, które Pani zrobiła ^^ Pozazdrościć tylko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam jeżeli Cię uraziłam słówkiem "Pani" ale wolałam użyć tego słówka bo tak naprawę nie wiem ile masz lat. Wyglądasz co najmniej na 20 lat i nie wiedziałam czy mogę się jakoś inaczej do Ciebie zwrócić. Mam nadzieję, że mi wybaczysz za ten błąd :3

      Usuń
  2. Jaki słodki kociak :) Bransoletki są równie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta bordowa.. uwielbiam te bransoletki.. u mnie podobne czekają w kolejce do pokazania na blogu

    http://bringinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bordowy sznurek jest genialny w swojej prostocie, lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta pierwsza bardziej mi sie podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza bransoletka jest prosta i piękna, wyjątkowo śliczna :) ta druga też jest świetna, chociaż nie przepadam za perłowymi kolorami to ta nutka mnie zauroczyła ;)
    kotka ma świetne futerko!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń