Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 7 listopada 2012

Perłowe kolczyki

Muszę Wam polecić film "Rock of ages". Warto go obejrzeć ze względu na Toma Cruise`a. Sceny z nim były genialne. :) Zawiodłam się tylko na słodkich wykonaniach rockowych piosenek, wyszły za bardzo w stylu Glee.

Nadszedł czas na obiecane kolczyki.

Pierwsze wykonane są z białych pereł:



 Drugie to pojedyncze zielone perełki:




Pozdrawiam, Meg.

6 komentarzy:

  1. nie oglądałam jeszcze tego filmu;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe perły podobają mi się, chociaż loopy są niedopracowane. ;p Zielone mają świetny kolor. :D
    Filmu nie oglądałam, ale pana Toma lubię, więc z chęcią obejrzę.
    Pzodrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolczyki każda para ma coś w sobie :D Te drugie mają świetny odcień zielonego, a pierwsze są bardzo eleganckie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. http://bringinspiration.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    wyróżnienie liebster blog na moim blogu - Lisie Skarby zapraszam

    OdpowiedzUsuń