Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 15 grudnia 2012

Galaktyka

Dzisiejszy dzień minął pod znakiem zakupów :) Typowo babskich, chociaż towarzyszył nam (mi, mamie i siostrze) mój facet. Jestem zadowolona, bo kupiłam sobie genialną torbę. Mateusz oczywiście był zdziwiony po co mi kolejna... ale kobiety muszą mieć dużo toreb i butów :)

I oczywiście dużo biżuterii. Dziś zawieszka nazwana przeze mnie galaktyką. Zdjęcie nie pokazuje tego, ale koralik się bardzo mieni.




A i jeszcze zdjęcie, które pokazuje pamiątkę z wczorajszego koncertu :



Pozdrawiam, Meg :)


Polub na facebooku Magdalena Pizło Photography

8 komentarzy:

  1. faaaaajny wisior! pewnie że butów torebek i innych bajerów nigdy dość:D ale facetom ciężko to pojąć;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna przywieszka.
    Widzę, że koncert udany :D

    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka zwykła, a tak świetnie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wykonałaś ten naszyjnik :) też byłam wczoraj na świątecznych, prezentowych zakupach ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. zawieszka jest świetna, bardzo mi się podobają te długie łańcuszki :))

    OdpowiedzUsuń