Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 25 stycznia 2013

Jak zrobić kaboszon ?

Spróbuję opisać krok po kroku jak samemu zrobić kaboszon: 

Co jest nam potrzebne:


Jak to robimy:

1. Szklane kaboszony smarujemy klejem (oczywiście płaską część)


2. Przyklejamy kaboszon do wydrukowanego obrazka.


3. Gdy trochę przyschnie (ja zostawiam na około pół godziny), wycinamy obrazek dookoła szkiełka. 


4. Teraz klejem smarujemy bazę kaboszonu. 



5. Na koniec przyklejamy szkiełko z obrazkiem do bazy i czekamy aż wyschnie :)


Mam nadzieję, że przyda Wam się mój tutorial i przepraszam za jakość zdjęć.
Pozdrawiam, Meg.

9 komentarzy:

  1. Świetne !! Właśnie się zastanawiałam jakiego kleju się używa i już wiem .

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, że pokazałaś jak to zrobić :) kiedyś na pewno wypróbuje!
    miłego weekendu
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo, że pokazałaś jak to zrobić
    Na pewno wykorzystam to w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne:) nawet nie wiedziałam, że to się tak nazywa:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super instrukcja, na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wygląda sprawa z trwałością z klejem magic? Nie odklei mi się to po 2 dniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odklei :) Trzyma się bardzo dobrze. Mam kaboszony, które robiłam prawie dwa lata temu i nic się z nimi nie stało :)

      Usuń
  7. Temat wpisu: Jak zrobić kaboszon. Spis potrzebnych materiałów: kaboszon. Nieocenione porady z internetu.

    OdpowiedzUsuń