Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 19 stycznia 2013

Kaboszony

Nowość u mnie, coś czego jeszcze nie robiłam, czyli kaboszony. Nie spodziewałam się, że będzie to takie proste w wykonaniu. W internecie można znaleźć gotowe wisiory, czasem mają na prawdę "ciekawą" cenę. Koszt mojego był o wiele mniejszy :)

Na wisior wybrałam motyw Alicji w Krainie Czarów:



(Wisiorek sprzedany :))

Zrobiłam malutkie kolczyki sówki:


(Sówki zostały przekazane w dobre ręce :))

Pozdrawiam, Meg

20 komentarzy:

  1. Ja chce takie kolczyli są słodkie ^^ Cudny wisiorek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na priv, na pewno się jakoś dogadamy :)

      Usuń
  2. Świetne te kolczyki-sówki. ;D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolczyki :] Naprawdę trafiają w mój gust. Naszyjnik też przepiękny.
    Obserwuję.
    Pozdrawiam!
    http://pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wisiorek kaboszonowy:D kolczyki też się ładnie prezentują:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jej zawsze się zastanawiałam, jak się takie cudeńka robi ;) świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że jest to niesamowicie proste :)

      Usuń
  6. wszystko jak zwykle ładne:) masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. kolczyki sówki powaliły mnie na ziemie ;)
    mogłabyś wytłumaczyć jak je zrobić? bardzo proszę :D
    są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Jak tylko będę robiła następne kaboszony to zrobię mały tutorial :)

      Usuń
    2. Byłabym bardzo wdzięczna, podoba mi się motyw z sówkami, ale nigdzie nie potrafię znaleźć odpowiadających mi kolczyków, a Twoje są idealne :)

      Usuń
  8. Mega, mega, mega, mega! Zdradź jak się je robi ;)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe, ja ostatnio szukałam damy kameliowej na All.. i też się natknęłam na takie medaliony jak te Twoje! No cóż tyle się chce a czasu brak na te robótki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że zaglądałaś na mojego bloga, bo zostawiłas po sobie ślad w postaci komentarza.
    Jeśli podoba Ci się mój blog i lubisz go czytać, to możesz zagłosować na mnie w konkursie na bloga roku 2012 w kategori LIFESTYLE.
    Wystarczy wysłac smsa o treści c00343 na numer 7122. Koszt smsa to 1,23.
    Z góry bardzo dziękuję ;)) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. :) Kolczyki sówki są przepiękne! :) Czy mogłabyś zdradzić skąd wzięłaś obrazki takich sóweczek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś w czeluściach internetu :) Mam na komputerze jpg, więc jak podasz maila to bez problemu Ci wyślę :)

      Usuń