Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 31 stycznia 2013

Kolczykowo.

Witajcie w ten ponury czwartkowy dzionek (? dzionek? skąd mi się to wzięło ?).
Widać, że sesja zbiera żniwo w postaci moich szarych komórek, pokładów spokoju i jeszcze kilku innych rzeczy... Zjadłam chyba tonę batoników kinder bueno (działają na mnie kojąco i uspokajająco), wiem że wpłynie to na moją wagę, ale spokój mojego ducha jest ważniejszy (chyba).
Nie było mnie tu prawie tydzień, dlatego mam zamiar umieścić kilka rzeczy w jednym poście. No i oczywiście nie mam pewności kiedy znów będę miała czas... :(

Biżuteryjnie:

Dwie pary kolczyków zrobionych w odcieniu starego złota. Pierwsza para to kluczyki z wstążką. Druga to rowery z koralikami crackle w kolorze delikatnego brązu.






Fotograficznie:

Dziś fotografie będą bardzo egoistyczne:P

To zdjęcie prezentuje nowy kolczyk (tragus:))
Jeszcze chcę szybko napisać, że moi rodzice (jako, że tata jest pracownikiem teatru) byli we wtorek na obchodach 100lecia Teatru Polskiego :) W różnych miejscach w internecie, tzn głównie na profilu facebookowym Teatru można znaleźć zdjęcia z imprezy. Na jednym zdjęciu widowni widać moją mamę :) Yeeeeah ! A i to co piszą w internecie to w większości bzdura. I część rzeczy rodzice zrelacjonowali inaczej niż media :) 

Na miły muzyczny koniec. Pozdrawiam. M.


8 komentarzy:

  1. Świetne te rowerki są. :D I kluczyki zresztą też. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też rowerki się spodobały:)) a o tym stuleciu na pudelku dzisiaj coś czytałam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. a przeglądałam te fotki:) bardzo fajne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo fajne pomysły :)

    ja poki co tylko jedzonko publikuje ale tez bede wrzucac bizu :)
    zapraszam!
    obserwuje:)
    http://eatmebypaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te pierwsze kolczyki ! :)

    Zapraszam do siebie: http://kobieca-strefa.blogspot.com/
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kolczyki ;D piekne te 1 ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne są te kolczyki:) szczególnie klucze:)

    OdpowiedzUsuń