Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 4 stycznia 2013

Róż

Witam w Nowym Rocku :) Dziękuję za życzenia.
Czas powrócić do szarej rzeczywistości... szarej tylko z powodu pogody, która jest okropna. Nie czuję, że to styczeń... raczej mam wrażenie że to listopad.
Na rozweselenie mam różowe bransoletki. Nie lubię tego koloru, ale perełki których użyłam mają bardzo ładne odcienie i zostały przeze mnie zaakceptowane :) 





Pozdrawiam, Meg.

12 komentarzy:

  1. perełki są śliczne a ty ładnie się w nich odbijasz:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa przesliczne :) + zapraszam do mnie http://ksiazkinaszymimyslami.blogspot.com/ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo mojej niechęci do różu podobają mi się. :D
    O tak, pogoda zdecydowanie listopadowa. Słyszałam coś, że w lutym mają być ostre mrozy i zatęsknimy za deszczem. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki ^^ Ja też nie przepadam za różem ale ten odcień różu który został użyty jest bardzo ładny. A co pogody to zgadzam się z Tobą :D Przepiękna bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ♥Nie jestem fanką różu ale te kolory faktycznie bardzo fajnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne bransoletki :) i cudowne zdjęcia, fantastycznie to wygląda ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bransoletki :3
    + Obserwuję i liczę na rewanż ♥
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna ! jestem nią zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bawisz się w łańcuszki? zapraszam do siebie po odbiór ee nagrody[?;p] i pamiętaj, jeśli nie odpowiesz na jedenaście pytań spotka cię kara! zdarzy się coś złego a koniec świata nadejdzie niepostrzeżenie!;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie przepadam za różem i fioletem, ale te koraliki, rzeczywiście mają coś w sobie :) Bransoletki wyszły Ci świetnie! Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń