Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 5 lutego 2013

Bordo

Tytułując ten post zastanawiam się czy można napisać "w bordzie". Spellcheck ewidentnie podkreśla błąd. Word podkreśla błąd. Ale nie daję za wygraną... Sprawdzam w słowniku i oczywiście nie mam racji... Kolor bordo, suknia bordo, pomalowany na bordo... Więc zostaje bordo...

Uczepiłam się tego słowa, bo dwie nowe bransoletki są w tym kolorze:







Użyłam satynowego sznurka, którego mi dużo zostało. Jako ozdobników użyłam zawieszek i koralików perłowych :)

Pozdrawiam, Meg.

12 komentarzy:

  1. Świetna! Sama próbuję takie tworzyć z większym lub mniejszym sukcesem ;)
    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię ten kolor :) też zaczajam się na jakąś bransoletkę w kolorze bordo :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są świetne! No i są w moim od niedawna ulubionym kolorze:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bordo przestało kręcić odkąd zaczęło być modne. :P
    Bransoletki są naprawdę świetne! :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież nie ma znaczenia co jest modne. Ważne, żeby nosić, ubrania, dodatki w kolorze jaki się lubi i w jakim czujemy się dobrze :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne :)) podoba mi się kolor bransoletki czyt. wstążki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne! :)
    ja juz zrobiłam 6 nowych bransoletek ale czekam na dobre swiatlo ;D
    i tez je upulicznie na blogu ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe :) zapraszam do walentynkowego rozdania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ♥♥Kolor śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń