Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 28 lutego 2013

Kaboszonowych kolczyków część następna

Większość tych kolczyków zrobiłam dla siostry. Poprosiła a ja grzecznie prośbę spełniłam.
No plus jedne takie o:


Dla Moni: 



Wiem, że moje pisanie ostatnio jest ograniczone... i to bardzo. Nie mam natchnienia. Wole dodać zdjęcia i krótki opis, niż pisać jak spędziłam dzień, co zjadłam na obiad lub czym wkurzył mnie facet w autobusie.

Na koniec tylko dodam: dbajcie o zęby!


Pozdrawiam, Meg.

6 komentarzy:

  1. Super są te kolczyki :) Najfajniejsze kotki i te coś po kotkach *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah do bitch dałabym jeszcze please;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ! Tęczówki są boskie i pierwsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te "Bitch" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej te z kotkami są słodkie. Przepiękne kolczyki, muszę sobie kiedyś takie zrobić ^^

    OdpowiedzUsuń