Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 17 lutego 2013

Nieskończoność.

Miało być dużo nowości i dużo notek... ale wyszło jak zwykle. Ale staram się.
Mam dla Was dwie bransoletki, nie są one zbyt odkrywcze, ani skomplikowane.
Pierwsza znaczek nieskończoność, na czarnym sznurku. Druga zaś łącznik krzyż. Z małymi cyrkoniami, na łańcuszku.




Małe fotograficzne co nieco:





Ostatnie zdjęcie prezentuje znaczek, który wisiał przy numerkach w szatni w Teatrze Polskim :)

Pozdrawiam, Meg.

13 komentarzy:

  1. ta pierwsza bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam nieskończonosc :) niby nie jest skomplikowana ale bardzo ładnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieskończoność- delikatna bransoletka świetnie to oddaje :]

    Zapraszam na nowy post na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne !! Z chęcią bym nosiła ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieskończoność niby prosta, ale fajna. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. Prostota i brak skomplikowanych form to nie tabula rasa i żadna pomyłka. Nieraz rzeczy skomplikowane bądź trudne do zinterpretowania to tandeta i taniość. To tak à propos przedmówczyń, piszących że proste a jednak ładne:)
    Krzyża, chociaż fajny, nie nosiłabym bo ja mało krzyżowa jestem w ogóle;p ale podoba mi się i na czyimś nadgarstku z przyjemnością bym podziwiała:D a nieskończoność.. hmm, temat rzeka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło się czyta takie długie komentarze :)
      A co do krzyża... to chyba zrobiłam pod wpływem mody :P

      Usuń
  7. Fajna jest, lubię minimalizm <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ta pierwsza nieskończoność podoba mi sie;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nieskończoność ma w sobie to coś, nie bardzo umiem określić co, ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. perfekcyjne zdjęcia bransoletek :) zarówno jedna jak i druga bardzo mi się podobają. Pięknie Ci wyszły ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ta z krzyżem jest przecudowna :)

    obserwujemy ?
    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń