Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 15 marca 2013

papierowe

Dziś pokaże Wam moje ostatnie papierowe dokonania.
Nadchodzą święta wielkanocne, więc powoli zaczynam przygotowywać ozdoby.
Styropianowe jajko na próbę okleiłam ścinkami z książki. Nie ucierpiało przy tym żadne ważne dla naszej kultury dzieło :)
Druga rzecz to kalendarz, który wydawał mi się trochę nudny. Zrobiłam okładkę z szarego papieru.



Fotograficznie:


Pozdrawiam, Meg.

9 komentarzy:

  1. Fajny ten zeszyt :D Ja też już jaja robię :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wstążeczka na tej okładce. ;P
    W sumie też muszę pomyśleć o dekoracji jajek. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czas :) Święta coraz bliżej :)

      Usuń
  3. okładka z szarego papieru jest perfekcyjna :) idealna! wygląda naprawdę super :) jajeczko musi być bardzo oczytane :D fajnie to wymyśliłaś ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetne zdjęcia ^^ Ciekawe jajko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest świetne , okładka taka prosta a śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka bardzo mi się podoba, jajo z resztą też:) Ja się dzisiaj w ramach relaksu bawiłam w decoupage;)

    OdpowiedzUsuń