Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 17 marca 2013

Peace.

Witajcie w ten piękny, słoneczny, nareszcie wiosenny dzień :)

Dziś mam do pokazania wisior z pacyfką. Zwykły i prosty, bo im prościej tym lepiej :)
Jakoś ostatnio nie mam natchnienia do biżuterii, mam nadzieję, że dzięki pogodzie to się zmieni.




Zastanawiam się nad założeniem bloga z moimi zdjęciami. Ale przez to, że na facebooku mój profil  nie jest zbyt "lubiany" czy popularny boję się, że blog też nie wypali. Nie mam siły przebicia.
Mam nadzieję, że Wy mi pomożecie w podjęciu decyzji :)

Pozdrawiam, Meg.

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prostota robi swoje <; A jeżeli chodzi o blog ze zdjęciami to możesz spróbować :]
    Wyśpij się z pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda, zrób bloga ze zdjęciami, ja np tego bloga subskrybuję i generalnie jak znajdę w sieci coś co mi się podoba to to subskrybuję i pojawia mi się w czytniku - sporo ludzi tak robi. A Facebook to jeden wielki śmietnik i nawet nie wiem czy tam lubię Twoją stronę czy nie, bo zasadniczo staram się nie klikać zbyt wiele "lubię to" na fb, po prostu nie lubię tego portalu, a to nie znaczy, że nie podobają mi się rzeczy, które robisz. I myślę, że nie jestem odosobniona. Tak więc - zrób bloga ze zdjęciami :) (bo tak to jak coś wrzucisz na takim facebooku to to i tak ginie w morzu informacji i spamu). A robisz super zdjęcia, więc tym bardziej warto, jakiś Tumblr czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :)
      Twoja rada jest bardzo motywująca dla mnie :)

      Usuń
  4. jak tylko masz czas to załóż drugiego bloga ze zdjęciami;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fejsem się nie przejmuj - ja nie mam tam konta w ogóle bo nie potrzebuje dodatkowego pochłaniacza czasu;) mam bloga i to mi wystarczy. Jak lubisz robić zdjęcia to jak najbardziej zakładaj bloga z fotkami, po to jest internet!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spróbować zawsze warto :))
    Fajny jest ten wisior :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam pacyfki <3

    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń