Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 5 marca 2013

Shame

Muszę jakoś zatrzeć hańbę ostatniego posta. Był tragiczny i nie wiem co we mnie wstąpiło.
Moja pisanina nigdy nie była dobra, ale tym razem była tragiczna. Aż wstyd! I muszę powiedzieć, że byłam całkowicie trzeźwa.

Szybko dodaje nowy post, żeby zapomnieć o poprzednim. Tym razem pierścionek z czaszką.
Ostatnio mój nr.1 wśród biżu, którą noszę :)


Trochę foto: 



Mój ostatni model :)
Zuz. Właścicielka klipsów z koniem :)
Pozdrawiam, Meg.

7 komentarzy:

  1. Ja co prawda od kilku ładnych lat już nie palę ### ale kiedy zdarzało mi się od czasu do czasu to miałam właśnie taki tok myślenia jak ethnic or something;)) oczywiście niczego nie sugeruję!:D sygnet z czachą to jest TO;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pierścionek !! spodobałby się mojej przyjaciółce ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne rzeczy tworzysz :) naprawdę jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń