Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 21 marca 2013

Witaj wiosno!

Witaj wiosno... gdziekolwiek jesteś...
Dziś następny wisior odgapiony (?) z sieciówki. Oczywiście nie jest to wierna kopia, jedynie moja interpretacja :)




AAA.... I małe "ogłoszenia parafialne": dzięki Wam - kochane czytelniczki, zdecydowałam się założyć bloga z fotografią. Mam cichą nadzieję, że będziecie też go odwiedzać i komentować. :)
Link o tu: http://meg-fotografia.blogspot.com/ Zapraszam Was serdecznie :)

Pozdrawiam, Meg.

10 komentarzy:

  1. Śliczny jest :3 A na drugiego bloga zaraz wchodzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie wisiorki ^^ cudo. Już idę obserwować drugiego bloga :) fajnie, że postanowiłaś założyć bloga, który zostanie poświęcony fotografii

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe prace, no i piękne zdjęcia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się staram, żeby zdjęcia były jak najlepsze :)

      Usuń
  4. hmm fajne takie wisiorki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wisiorki. :D
    Lecę przejrzeć drugiego bloga. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładny :)

    juz wchodze na fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny!! :) zakochałam się w nim... Pris!

    OdpowiedzUsuń