Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 18 kwietnia 2013

Bransoletka z muliny.

Nie było mnie tu kilka dni... Wszystko przez brak czasu...

Dziś chcę pokazać bransoletkę, która postała w ramach testowania DIY znalezionego na tipy.pl.
W oryginale użyty łańcuszek był gruby. Ja takiego nie posiadam (tzn muszę kupić, ale na razie nie wybieram się do castoramy, więc zakup musi poczekać), użyłam więc to co miałam pod ręką.



Pewnie większe lepiej by wyglądało.

Pozdrawiam, Meg.


Zapraszam na : Srebrna Agrafka 

9 komentarzy:

  1. Też chciałam zrobić tą bransoletkę,ale muszę zakupić łańcuszek.
    Prześliczna jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne kolorki :DD Śliczna jest !

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa, delikatna, ozdóbka w sam raz na wiosenne dni ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo, takie delikatne i dziewczęce :) Mi się bardzo podoba z tym małym łańcuszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzialam te bransoletki z łancuchami jak faceci nosza na karku ;D
    ale ta jest bardzo ładna, taka subtelna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda. :D Też ostatnio testowałam diy na taką bransoletkę. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń