Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Butla

Dziś będzie coś niebiżuteryjnego. Butelkę miałam już od dawna po jakimś winie. Od początku wiedziałam co z nią zrobię, ale jakoś nie miałam natchnienia. Teraz mam pełno energii i jeszcze więcej pomysłów :)




 Butelka malowana jest farbami akrylowymi. A... i jeszcze nie jest polakierowana.

Jeszcze chcę Wam pokazać jaką pyszność znalazłam w sklepie Lindta (czekoladowy raj!)



Pewnie zauważyliście po prawej stronie pojawiła się "srebrna agrafka", chociaż to trochę burzy moją wizję dotyczącą wyglądu bloga :P
I zapraszam do oglądania zdjęć tu
Pozdrawiam, Meg.

7 komentarzy:

  1. Butelka świetna xD
    Uwielbiam takie słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm jak ja kocham czekoladę :)
    Świetnie wymyśliłaś z tą butelką. Idealnie się prezentuje ta biel i czerń przełamana czerwonymi różami. Lepiej nie dało się tego zrobić. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś zakupiłam taką butelke w sklepie gdzie były rzeczy robione ręcznie :) i do dzisiejszego dnia gości w moim pokoju :)
    tobie wyszła cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,ale tu pięknie i kolorowo.Podoba mi,zostaję na dłużej.Pozdrowienia od Dobrych Czasów.Fajne te Twoje prace-miłego popołudnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeny jakie te butle piękne ^^ czyżby Decoupage .

    OdpowiedzUsuń