Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Róże.

Jestem leniem. Takim leniem od ćwiczeń. Tzn na spacer chętnie pójdę, ale już pobiegać czy brzuszki zrobić to nie bardzo. Tak więc postanowiłam! Zaczynam coś robić. A więc rowerek stacjonarny pójdzie w ruch. Z dietą może być problem, dlatego że uwielbiam jeść, ale nie obżeram się jak głupia ;) Postaram się jednak ograniczyć słodycze... Będzie ciężko... Trzymajcie za mnie kciuki.

Jestem w dość pozytywnym wiosennym nastroju. Słonko ładuję mi akumulatory.
Nowości :)






Różyczki są robione ręcznie, przez co się od siebie różnią :) No i są trochę za duże :)
Na bogato :)

Zapraszam na : Srebrna Agrafka i Fotografia
Pozdrawiam, Meg.

19 komentarzy:

  1. różyczki są piękne, idealne :) bransoletka ma wspaniały wiosenny klimat ;)
    pozdrawiam

    P.S.powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne <3 I kolor i same róże urzekają.
    Powodzenia! Ja też nie umiem odmówić sobie jedzenia, bo jestem łakomczuchu na słodkości, ale do ćwiczeń się mobilizuję :]

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne różyczki ♥I całość jest urocza .

    OdpowiedzUsuń
  4. czadowe, z czego robiłaś? z modeliny?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, podziwiam róże, są piękne i takie równe. U mnie jak róże...to niestety tylko gotowe kaboszony ;) Trzymam kciuki za jazdę na rowerku, mój stoi bezczynnie i codziennie mówię "od jutra, jutro już na pewno pojeżdżę"...i tak od.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladaja jak tasmowa robota! sa idealne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne! Takie delikatne i dziewczęce.
    Mi też nie chce się ostatnio ćwiczyć, dawniej byłam w stanie robić codziennie A6W, teraz nawet na kilka brzuszków nie mam siły ;p Z niecierpliwością czekam na ładną pogodę, żeby zacząć biegać, a na razie ograniczę się do tańca i hula hop :) Rowerek to musi być całkiem fajna rzecz, niestety nie mam swojego :( Życzę powodzenia w ćwiczeniach i serdecznie pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. bieganie jest dobree ;d tylko pogoda musi sprzyjać ;D rower tez mam w domciu, ale na swiezym powietrzu to na swiezym powietrzu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że lepiej na świeżym powietrzu, ale nie mam za bardzo gdzie trzymać zwykłego roweru :(

      Usuń
  9. Też leniem jestem strasznym do ćwiczeń typu bieganie, czy brzuszki, czy co innego, za to uwielbiam zumbę, aerobik i świetnie się przy tym bawie;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatne, kobiece i piękne! :)
    Robisz cudowne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne :) rowniez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam te różyczki i podziwiam :) Są cudowne i w pięknym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te różyczki, kolor pastelovy ciągle na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta bransoletka i uwielbiam ten kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Różyczki cudne, a kolor obłędny :)
    Z odchudzaniem mam tak samo: spacer tak, biegać nie ;) Też zaczęłam dietę MŻ, 0 słodyczy, 2l wody dziennie. A po maturze przestawiam się na rower :) Powodzenia, łączę się duchem w zmianie stylu życia z zimowego na letni.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń