Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 9 maja 2013

niemoc

Pogoda nie zachęca mnie do tworzenia. Rozleniwiłam się i kaboszony czekają na zrobienie już kilka tygodni.

Wczoraj udało mi się okiełznać niemoc twórczą i zrobiłam kilka bransoletek.
Pokaże Wam jedną z nich. Gruby warkocz z granatowego rzemienia plus cieniutki łańcuszek.





 W sobotę byłam z siostrami w Łazienkach Królewskich. Sporo zdjęć znajdziecie tu.

Słit focia w lustrze :)
Słit focia z lwem

 A... i założyłam instagrama... Powoli będę wrzucać tam zdjęcia... jeśli macie ochotę to : http://instagram.com/bezsennameg#

Pozdrawiam, Meg.

10 komentarzy:

  1. wszyscy ostatnio zakładają instagramy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem właśnie. Długo się opierałam przed założeniem. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
  2. A ja na szczęście nie mogę mieć instagramu na telefonie, bo chyba mam za mały ekran XD Więc mam Tumblra ^^
    Fajna bransoletka, łańcuszek świetnie się komponuje z rzemykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka :3 Widać, że fajnie się bawiliście

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej bransoletki jeszcze nigdzie nie widziałam. Bardzo, ale to bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta bransoletka :) uwielbiam Twoją biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bransoletka♥Będzie pasować do wszystkiego^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Focia z lwem xD A bransoletka klasyczna :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta bransoletka, ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń