Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 26 maja 2013

zaległe kolczyki

Nieobecność (choć krótka, a jednak!) była spowodowana... a. brakiem czasu...
b. nagłym wyjściem do teatru... c. nocowaniem u mojego M. ... d. poszukiwaniem prezentu dla mamy... e. odwiedzinach u rodzinki... f. zabawą w cukiernika...

Jeśli chodzi o zabawę w cukiernika to jestem zadowolona, bo wyszły mi babeczki. Ostatnio miałam jakiegoś pecha i co upiekłam... albo się rozpadało albo nie nadawało się do jedzenia. Dzisiejsze wszystkim smakują i (sukces) nie zostały wszystkie zjedzone, więc może nawet babcia ich jutro spróbuje.

I muszę podziękować Suzie z Suzospiracje za wyróżnienie:) Jest to bardzo miłe :) Chociaż nie obiecuję, że wykonam to wszystko co się z tym wiąże. Nie jestem fanką łańcuszków :P

Czas na kolczyki:

klipsy dla mojej przyjaciółki :)



Jeszcze kilka zdjęć robionych przy różnych okazjach :) 


U wujka w altanie
Powiew starości
Babeczka
Kolczykowa sesja

W teatrze. Oczywiście M. musiał się poruszyć
Pozdrawiam i życzę dobrej nocy, Meg.

6 komentarzy:

  1. Urocze ♥♥A babeczki pewnie pyszne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwyca mnie wszystko co tu stworzysz :D. Bardzo fajną kolorystykę wybrałaś tych kolczyków i klipsów. Takie lekkie i letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentują. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakię piekne kolczyki!
    I ta pyszna babeczka ;)

    OdpowiedzUsuń