Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 5 maja 2013

ZPTy

Na wstępie przepraszam, że tak długo... Majówka - byłam w lekkich rozjazdach.
Dziś jak na złość zrobiła się piękna pogoda... Fantastyczna! Ciekawe na jak długo.

Tytuł posta trochę dziwny i pewnie nie dla wszystkich zrozumiały.
ZPTy czyli zajęcia praktyczno techniczne. Powiedzmy, że zrobiłam sobie takie małe jakiś czas temu.

Starą ramę kupiłam za 5zł na targu staroci. W pierwotnej wersji nie miała być lakierowana. Ale gdy zaczęłam ją myć... farba zaczęła schodzić. Więc kupiłam lakier w puszce, a piwnicy zrobiłam małą malarnię. Potem zwykłą wstążkę satynową przybiłam za pomocą pinezek (to było najtrudniejsze i żałuję, że nie zrobiłam tego małymi gwoździkami).
Rama jeszcze nie ma jeszcze swojego miejsca, nie mam odpowiednio dużych gwoździ, żeby ją na nich zawiesić.




Od razu pokaże Wam obraz. Właściwie to nie jest to obraz, ale nie wiem jak to nazwać. (grafika? ryzunek? ) 



Mam nadzieję, że pomimo pogody majówka Wam się udała :)
Pozdrawiam, Meg.



5 komentarzy:

  1. Taka rama to fajna sprawa, nie ogranicza cię do jednej zawartości, bo możesz ją za każdym razem kiedy chcesz zmienić. Ja się przymierzam do dużego kawałka ściany ze zdjęciami:))

    OdpowiedzUsuń
  2. sama nawet chciałam zrobić taką ramę, ale nie mam z czego;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochodź po targach staroci, albo bazarach. Na pewno coś znajdziesz :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł. Świetnie te zdjęcia poprzypinane spinaczami wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta ramka <3 Super!

    Ps. Niestety teraz świat powariował. Ja też dostałam rower i byłam mega zadowolona. Trochę pieniędzy, czekoladki itd. Teraz jak ktoś nie dostanie komputera/ tableta/ smartphona/ czy innego "cuda" to tak jakby nic nie dostał. Chyba ze 3 lata temu była moda na quady, teraz na te wynalazki technologiczne, a rowery poszły w odstawkę. Smutne.
    O pieniądzach słów kilka na pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń