Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 28 czerwca 2013

babcine

Nie będę zbyt odkrywcza jak powiem, że trwają wyprzedaże... Dopiero wczoraj miałam chwile czasu, żeby zajrzeć do galerii handlowej. Wyszłam z niej mega zadowolona :)
Udało mi się trafić na żakiet w Housie za 39zł. Przecena z 89. I dwie koszulki. Nie były w rewelacyjnej cenie, ale stwierdziłam że w Stradivariusie i tak taniej nie będzie.
Oto żakiet:


Dziś u mnie w domu mam małą kwiaciarnie. Mama jest nauczycielką, więc w ramach pożegnań dzieci przynosiły jej kwiatki, czekoladki i różne inne rzeczy. Najbardziej mnie urzekł mini storczyk, jest uroczy i chyba go zarekwiruje :)


Uzależniłam się od pewnego serialu... "True Blood". Jestem zdziwiona, bo wampiry mnie nie kręciły. Na widok "Zmierzchu" i "Pamiętników wampirów" robiło mi się niedobrze. Albo inaczej. Nowoczesne bajki o wampirach mnie nie kręciły, gdzie wszystko jest przesłodzone i takie nijakie. Jakiś czas temu oglądałam dwa filmy: "Vamp U" i "Vamps" (bardzo oryginalne tytuły :/ ). Temu drugiemu nie pomógł nawet udział Sigourney Weaver. Filmy są nudne i dziwne. Ani to komedie ani horrory. Takie nie wiadomo co. 
Jednak "True Blood" jest inny! Jest drastyczny (ach ta krew!). Trzyma w napięciu. Wciągnęłam się w fabułę i byłam bardzo ciekawa co będzie dalej. Klimatem przypomina "Wywiad z wampirem". Chociaż do pięt "wywiadowi" nie dorasta. Są jednak trzy minusy tego serialu: długość odcinków (ok 50minut), długie dialogi (czasem zbyt długie i męczące), no i główna bohaterka (nie wiem czemu ale Sookie mnie irytuje, jest naiwna strasznie.).
Ten serial to nie nowość. Pierwsze odcinki są z 2008r. Ja zabrałam się do oglądania dopiero teraz :)
 

Oglądacie? Podzielacie moją opinię ? 

Kolejne wyroby mojej babci. Kolejne kolczyki. Moim zdaniem są świetne :)







Na koniec zdjęcie, które dawno miało się pojawić... ale jakoś tak wyszło: 



Wyszedł mi długi zbiorczy post. Za co przepraszam. Chciałam się z Wami podzielić moimi myślami. Czekam na Wasze opinie o tym wszystkim i jeśli nie podobają się Wam notki z moimi opiniami i przemyśleniami to piszcie. 
Pozdrawiam, Meg.

18 komentarzy:

  1. żakiet cudny!
    co do tego serialu to ja nie przepadam za krwią, mdleje na jej widok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny żakiet i śliczne kolczyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj podjarana oglądałam m jak miłość bo poszłam starszym dom odświeżyć przed powrotem z Ciechocinka:) Telewizor oddałam właśnie z tego powodu, że zabierał mi sporo czasu, a i młodej nie chcę uczyć takiej formy wypoczynku. Na kompie czasami z moim ziomem obejrzymy jakiś film na dobranoc przy piwku i to tyle. On ogląda grę o tron, ja w tym czasie cieszę się wolnością:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny żakiet! Chciałabym trafić na taki tani i tak ładny :>
    "True Blood" - pierwsze słyszę. Ja nie mam nic do wampirów, ale mój ulubiony motyw to, to nie jest.
    Babcia zdolniacha oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama też jest nauczycielką i bardzo mnie cieszą te wszystkie czekoladki które do domu przynosi :)Czasami nawet zdarzają się całe wiadra orzechów czy reklamówki owoców :D
    Babcia piękne kolczyki tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te kolczyki babcinego wyrobu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie jest to ostatnie zdjęcie ^^ Śliczne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie wyprzedaże w pełni, tez kupiłam kilka rzeczy :) kolczyki Twojej babci są ekstra, świetnie jej wychodzą :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :>
    Na pewno zajrzę częściej.
    Zapraszam do siebie!
    Na swoim blogu będę umieszczał swoje nagrania coverów, różnych piosenkek.

    http://adrianfrydrych.blogspot.com

    Obserwujemy? Ja już! ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny żakiet, ja poluję z jakiś miesiąc na czarny w normalnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zakiet i to w świetnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo zdolną babcię! Robi naprawdę świetne rzeczy :) a kotek - obłędny! Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie fotki

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <-- liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba zakupię sobie taki żakiecik ;)

    + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiedz babci, że ma fankę swojej twórczości. Bardzo mi się podobają te kolczyki. :D Muszę namówić mamę, żeby mnie nauczyła "drutować". :P
    W sprawie wymiany napisz mi na emajl czy widzisz coś konkretnego na co chciałabyś się wymienić czy niespodzianki. ;P
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale tu pięknie i kolorowo u Ciebie:) Tyle fajnych różności, że aż miło popatrzeć:)) W wolnej chwili zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę siódmą osobą, która ci to powie - przepiękny żakiet. Uwielbiam ten kolor **. Storczyków mam już powyżej uszu, bo mama umieszcza je w prawie każdym pomieszczeniu, ale ta miniaturka jest taka urocza, że bym się nie oparła. Masz ślicznego kota. Posmyraj go ode mnie ^^ (mam pytanie - jak go oswajałaś, żeby nie uciekał?) a co do wyrobów babci - tego rodzaju biżuteria nie wpasowuje się w mój gust, ale nie można jej odmówić uroku :)

    OdpowiedzUsuń