Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 17 czerwca 2013

colorful

Z czym kojarzy mi się lato ? Z pełnią kolorów :)
Tą bransoletkę zrobiłam specjalnie z myślą o wakacjach. Jest bardzo kolorowa. Lekka. Zrobiona z drobnych, podłużnych, drewnianych koralików.




Wczorajsze popołudnie spędziłam z moim M. i siostrą na działce. Zrobiliśmy małego grilla. Udało nam się nie spalić domku i komary nie zjadły nas żywcem. Mam małą fotorelację:





Dziś oczywiście bardzo pilnie się uczę... Więc przez cały dzień: byłam na spacerze z przyjaciółką, błądziłam autem po centrum, byłam w sklepie z mamuśką, a teraz oglądam "Star Treka". Wszystko, żeby tylko nie zaglądać do notatek i książek. Ale nie ma spiny.... :P

Pozdrawiam, Meg.

17 komentarzy:

  1. Pilna nauka :P
    Bransoletka idealna na lato, bardzo pogodna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna♥Też spędziłam dzień na działce ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja przeglądam blogi...bo notatki od rana są średnim wyjściem :D
    świetna bransoletka ;P i pierwszy raz widzę tu Twoje zdjęcie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko wrzucam swoje zdjęcia, bo mam ich mało :) Wolę być po drugiej stronie aparatu :)

      Usuń
  4. Świetna bransoletka. Kojarzy mi się etnicznie, przez te drewniane koraliki. ;)
    Jak już mam spokój od książek. Trzy dni i do pracy. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna taka kolorowa ^^ fajne leginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne legginsy

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bluzka, bardzo mi się podoba!!!!
    obserwujemy się ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorowo - jak na lato przystało ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj kolorki <3
    świetne zdjecia :*
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję i pozdrawiam, Marta :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma spiny... są drugie terminy!:) to chyba już takie studenckie motto :) Śliczna bransa, idealna w kolorach i w formie na lato. Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa bransoletka i fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna branzoletka! kolorki w saam raz na lato

    świetny blog, dodaję do obserwowanych!

    http://cosmetic-jungle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. patrząc na twój blog odrazu czuję lato :D nie wiwm czemu ale to dobrze
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń