Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 7 czerwca 2013

Drewniane kolczyki

Przyznam szczerze, że nie mam czasu... Sesja zbliża się wielkimi krokami... Ogromnymi wręcz...
Dziś mam wolne w pracy, ale czas ten postanowiłam przeznaczyć na porządki. Najwyższy czas. Szafka nad łóżkiem jest totalnie zawalona, a dysku zewnętrznego nie widziałam już tydzień...

Dziś pokaże Wam zwykle drewniane kolczyki. Nic w nich odkrywczego, ale brak mi rzeczy to tworzenia (na szczęście paczka jest już w drodze) i brak mi czasu. Od 1 lipca obiecuję się poprawić :)


Mam jeszcze kilka zdjęć kolczyków jakie robi moja babcia. Chyba sama muszę się nauczyć robić na szydełku, bo świetne rzeczy można zrobić :)





(kolczyki można kupić, m.in. na srebrnej agrafce :)) 

Na słodkie zakończenie zdjęcia kolejnych babeczek :)


Pozdrawiam, Meg.

7 komentarzy:

  1. Śliczne kolczyki ♥Babeczka wygląda smakowicie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolczyki, masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drewniane kolczyki do mnie przemówiły, że musze je mieć ;)
    A babeczka że zgłodniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te drewniane są cudowne, ale bardziej mi się podobają szydełkowe. Też muszę się nauczyć robić. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam. Ta babeczka wygląda pysznie <3
    Babcia też zdolniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smakowicie wygląda ta babeczka. Kolczyki śliczne ^^

    OdpowiedzUsuń