Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 30 lipca 2013

anklet


Nadeszło upragnione przez nas ochłodzenie. Wczoraj nie miałam czasu zrobić zdjęć, więc dziś  pomimo kiepskiej pogody zmusiłam się na mały spacer.
Nowość na dziś to bransoletka na kostkę. Według mnie to idealna ozdoba na lato kiedy nosimy krótsze spodenki, spódnice, a nasze nogi są wyeksponowane. 






Mam dowód na to, że kiepska ze mnie modelka:P 



A i wrzucam kilka zdjęć pokazujących świat dookoła mnie :) 


Pozdrawiam, Meg.

8 komentarzy:

  1. nie jest tak źle, wg mnie każdy może być modelką :-)
    bransoletka śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bransoletka. Pamiętaj: Jeśli nie jesteś dobrą modelką, to nie oznacza to, że nie jesteś piękna, bo jesteś ;p

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zgadzam się, bransoletka idealna na lato :) wygląda super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka urocza :> Krajobrazy też :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna♥♥Śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza, jednakże nie lubie takich dodatków ;)) nie moja bajka po prostu .
    A zdjęcia jak zawsze genialne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie zwykłam nosić bransoletek na kostkę, ale ta wygląda świetnie, taka letnia ;)
    Piękne zdjęcia : ))

    OdpowiedzUsuń