Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 21 lipca 2013

cisza i ogień

Od dwóch dni jestem na wsi, zmiana klimatu jest super! Miło jest oddychać powietrzem, a nie spalinami. Chodzić po trawie, a nie po chodniku. Dobija mnie tylko jedna rzecz… CISZA. Totalna cisza. W dzień. W nocy. Nie słychać aut, karetek, ludzi… nic… Wiem, że to pozytywna odmiana od tego miejskiego zgiełku, który mam na co dzień, ale potrzebuję kilku dni, żeby się do tego przyzwyczaić. 


Dziś mam do zaprezentowania kolejną bransoletkę w stylu Chan Luu. Tym razem z niebieskimi koralikami. Ich kolor przypomina mi błękit nieba :)







Takie widoki mam dookoła :) 



Pozdrawiam, Meg. 



14 komentarzy:

  1. Przepiękna bransoletka. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci dobrze na wsi! : ) Koraliki tej bransoletki mają przepiękny kolor : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka ♥Świetny pomysł na zapięcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne koraliki :)
    diylikeit.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne masz widoki, a bransoletka jest Genialna !! śliczne ma koralik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna i przepiękna bransoletka :3

    myszka-mycha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna i delikatna, mimo że koraliki są spore:) Chyba to ten kolor. I podoba mi się ten guzik.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak czasem ciężko przyzwyczaić się do ciszy :) przepiękna bransoletka, jest cudowna! :)
    pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wyjeżdżać na wieś, a cisza jest balsamem na moje uszy , choć i Comę lubię :D
    Bransoletka jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bransoletka, taka letnia:))
    Piosenkę bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń