Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 8 lipca 2013

kopertówka

Ostatni tydzień był bardzo intensywny. Zostałam jeszcze w Warszawie i nawet nie wiem kiedy pojadę na wieś. A wszystko dlatego, że mój M. miał operację kolana. Jestem więc teraz pielęgniarką, szoferką i kucharką, a i pewnie kilka innych zawodów się znajdzie, które w ramach potrzeby sytuacji wykonuję. :)

Kiedy M. był w szpitalu znalazłam chwilę na coś nowego... coś czego nigdy wcześniej nie robiłam. A mianowicie uszyłam kopertówkę. Idealna to ona nie jest. Ale jak na pierwszy raz to chyba wyszło dobrze...
Użyłam szarego filcu. Zamiast nici zastosowałam żyłkę jubilerską.




 
Co o tym sądzicie ?

Pozdrawiam, Meg.

24 komentarze:

  1. Jak dla mnie wygląda super! :) Ładna pasuje ta ozdoba z koronki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ^^ ślicznie Ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna, w ogóle to szacun za żyłkę:) Pewnie ciężko się szyło i żyłka się plątała:P

    OdpowiedzUsuń
  4. hej. pytałaś o henne.
    a wiec kupuje hennę w kiosku (henna w proszku ) do brwi i rzęs. biore jakiś pojemniczek leje kilka kropel wody utlenionej i i wsypuje proszku, mieszam ją aż stanie się czarna i gęsta. Najpierw rysuje dlugopisem a potem poprawiam. Używam do tego najcześciej patyczka do szaszłyków, ale robilam to też starym pedzlem po eyelinerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta kopertówka! Uwielbiam takie oryginalne, niepowtarzalne rzeczy :). Sama chciałabym uszyć sobie torebkę, ale ciągle coś mi wypada i nie mam czasu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fantastyczna! :) wcale nie widać żadnych niedociągnięć. Świetnie ją obmyśliłaś, i moje ulubione szarości i czernie... :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajniusia

    zapraszam do siebie na nowego posta :)
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje, jestem pod wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na pierwszy raz jest naprawdę super, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog. Masz talent. (:
    Zapraszam do mnie. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na pierwszy raz wyszła zdecydowanie świetnie. Szkoda tylko, że taka szara, smutna bez żadnych dodatków (koronki nie liczę, bo czarna :P)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie kolory :P I na oficjalne wyjście bardziej będzie pasować niż np różowa :)

      Usuń
  12. Pomyśl o doszyciu na klapę wstążki z satyny. Myślę, że doda kopertówce elegancji i szyku:)

    OdpowiedzUsuń