Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 28 lipca 2013

lampion

Jest trochę po 12. Temperatura w cieniu to 31stopni. Nie ma czym oddychać. Szybko piszę notkę
i idę się chłodzić.

Chcę pokazać Wam lampion, który jest totalną porażką. Jest zrobiony z butelki po winie, z której zostało odcięte dno. Niestety porażka jest taka, że powietrze przez szyjkę nie dochodzi i świeczka gaśnie. W internecie na zdjęciach ślicznie to wyglądało, w praktyce tak ślicznie już nie jest.



Pozdrawiam, Meg.

15 komentarzy:

  1. Ale że co w praktyce? Nie świeci tak efektownie, czy jak? No świeczka to nie ognisko więc jak jest pod przykryciem z grubego szkła to mniej będzie ją wida. A na świat nie da się patrzeć mając w oczach photoshopa:)) A rozwiązanie z butelką bardzo mi się podoba, mimo wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda to tak, że świeczka świeci przez dwie minuty i gaśnie.
      Photoshop photoshopem, ale widziałam to na stronie tipy.pl :P

      Usuń
    2. Jesteś pewna, że nie użyli tam dużej butelki po Kubusiu?;)

      Usuń
  2. Fajny pomysł♥Ja się boje spojrzeć na termometr ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetne, szkoda, że taki niezbyt praktyczny. Większość narzeka na upały, na który blog nie zajrzę ten temat jest poruszany ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie piszesz. Obserwuje oczywiscie i zapraszam do mnie Kicia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w tej chwili jest 31 stopni. Pogoda powariowała. Gdzie ten standardowy, deszczowy lipiec. :/
    Może spróbuj jakieś wzory powycinać w butelce? Ja nigdy nie próbowałam czegoś takiego robić, chociaż mnie kusi. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Mi się podoba, szkoda tylko, że nie do końca działa.



    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie lampion wygląda rewelacyjnie :) szkoda, że gaśnie... sama bym taki chciała
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze... szkoda, że nie działa jak powinno :(

    OdpowiedzUsuń
  10. może wystarczy jak odłamiesz/odkruszysz/utniesz dziurkę gdzieś przy podstawie to dostało by tzw. "cugu". Gorące powietrze ucieka górną dziurką blokując dopływ powietrza "DO" więc nic dziwnego,że świeczka gaśnie

    OdpowiedzUsuń