Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 26 lipca 2013

oprócz błękitnego nieba...

Od ostatniego posta minęło 5 dni! Kiedy to minęło? Co właściwie robiłam przez ten czas? Trochę dziergałam (to oznacza nowości :)). Czytałam. Oglądałam seriale. Piekłam babeczki, drożdżówki
i pizzę. Niestety wszystko znikało w ekspresowym tempie, więc nawet nie zdążyłam zrobić zdjęć.
I w sumie nic więcej. Troliłam -  jakby to powiedział mój M. :P

A swoją drogą macie jakiś dobry przepis na pizzę ?

Na dziś przegotowałam bardzo proste pierścionki. Pierwszy to duża (miętowa) róża z modeliny. Podobny pierścionek był już kiedyś na blogu, możecie go zobaczyć TU .
Drugi to zwykła obrączka ozdobiona niebieską muliną.







Jak widać wyroby niezbyt "urodziwe", ale już szykuję nowości. Muszę tylko je odpowiednio sfotografować :)
Przypominam również o INSTAGRAMIE         BLOGU ZE ZDJĘCIAMI     SREBRNEJ AGRAFCE
Oczywiście zawsze można napisać do mnie wiadomość na maila (bezsennameg@gmail.com) lub na facebooku - można zamówić coś z bloga lub zadać pytanie, na pewno odpowiem.

Pozdrawiam, Meg. 

11 komentarzy:

  1. Kolczyk z różyczką świetny! : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyk? Czyli mam coś nie tak ze wzrokiem chyba...

      Usuń
    2. Zuza z Twoim wzrokiem wszystko jest ok :) To jest pierścionek, chyba że gdzieś napisałam inaczej, ale wątpię.

      Usuń
  2. Tak, kolczyk jest świetny *-*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie gadaj, pierścionki są świetne i zdecydowanie są "urodziwe". ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. miętowa róża śliczna, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten z różyczką jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Różyczka śliczna ♥Kolor cudny ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna róża. Uwielbiam pierścionki, a teraz nie mogę ich nosić :(. Co je zakładam to na palcach dostaje jakiegoś uczulenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna. To może być uczulenie na metale :(

      Usuń
  8. Różyczka MISZCZ:) I kolor cudo :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń