Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 16 lipca 2013

pierścionek

Kiedyś dawno temu miałam taki pierścionek, był on dodatkiem do gazety (brawo? albo jakaś 13. już nie pamiętam). Oczywiście, od tego czasu palce mi urosły, a pierścionek zaginął w akcji. Jak tylko w sklepie internetowym zobaczyłam drut pamięciowy do pierścionków od razu zamówiłam.



Zdjęcia są kiepskiej jakości. Robiłam je telefonem. Na szczęście w piątek wyjeżdżam, więc będzie dużo nowych rzeczy i będą lepsze zdjęcia.

Przypominam o :          INSTAGRAMIE         BLOGU ZE ZDJĘCIAMI     SREBRNEJ AGRAFCE
Oczywiście zawsze można napisać do mnie wiadomość na maila (bezsennameg@gmail.com) lub na facebooku - można zamówić coś z bloga lub zadać pytanie, na pewno odpowiem.

Na koniec kilka zdjęć z wycieczki do zoo:








Pozdrawiam, Meg.

13 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł ♥śliczny♥świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pierścionek. :D
    Świetne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny pierścionek, widzę, że wycieczka do zoo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pierścionek ;) i papuga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam takie pierścionki, były też bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łooo pamiętam jak kiedyś kupowałam bravo albo naszą miss albo filipinkę jak były jakieś fajne gadżety, a później połowa dziewczyn z klasy miała taki sam piórnik, wisiorek albo próbkę błyszczyku:D Twój pierścionek jest fajny, na pewno takiego fajnego w bravo nie dawali:P
    Tygrys wygląda bardzo dostojnie, jednak co kot to kot, musi być fajny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj dawno nie widziałam takich pierścionków, Twój wyszedł bardzo fajny. Pamiętam jak kupowałam te gazety, w co drugiej były przywieszki albo naklejki do telefonów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny pierścionek oraz zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny pierścionek,
    fajne zdjęcia, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, świetny blog, a co do pierścionka to śliczny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.. ;D + Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pomysłowy pierścionek - super! :) A papuga ze zdjęcia taka pięknie kolorowa... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia, właśnie takie sama dodałam na bloga ;)
    zapraszam do obejrzenia :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjne zdjęcia ^^ a pierścionek śliczny

    OdpowiedzUsuń