Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

>100<

Jest to setny post. Nie jest to jakaś rewelacyjna ilość... ale zakładając tego bloga nie spodziewałam się, że dociągnę do setki...

Cieszę się, że jesteście ze mną. Komentujecie i czytacie! Dziękuję! :)

Zbliża się też pierwsza rocznica, w ciągu najbliższych dni wymyślę jak to uczcić :)
Na razie zdjęcia i przypominam o INSTAGRAMIE         BLOGU ZE ZDJĘCIAMI 
Można też napisać do mnie wiadomość na maila (bezsennameg@gmail.com) lub na facebooku - obiecuję, że nie ugryzę :)






Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję! M.

8 komentarzy:

  1. może zrób rozdanie, w którym do wygranie będzie jedna z twoich pięknych rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asz mi zrobiłaś ochotę na ciasto. ;P
    Bardzo fajnie "focisz". :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! a ten kotek ! <3
    obserwuję ; *
    lollipopek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia:)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooohoo... gratuluję xD Ale fajny kotek *o*

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij a mojego bloga ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, u mnie też niedługo 100 post :p
    Świetne zdjęcia, kotek przesłodki : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słoooodziaaaaak!
    ja również już obserwuję, zgodnie z obietnicą ;P

    Buziaki,
    Ania.

    *Annffashion*
    http;//annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    zapraszam również do lajkowania mojego facebooka: Annffashion

    :D

    OdpowiedzUsuń