Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 23 sierpnia 2013

Jak zrobić różę z modeliny?



Pod ostatnim postem było dużo pozytywnych komentarzy dotyczących różyczek. Pojawiła się nawet sugestia, żebym wykonała tutorial. Znalazłam chwile czasu i powstał mały kurs. Mam nadzieję, że się Wam przyda.

Na początek robimy kulki. W zależności od tego jak duże chcecie róże – takiej wielkości powinny być kulki. Ja szykuję 6 kulek, ale Wy możecie przygotować tyle ile chcecie (dla mnie to wystarczająca ilość płatków).


 Następnie trzeba spłaszczyć w palcach kulki (nie muszą być idealnie okrągłe placki).



Teraz bierzemy jeden kawałek modeliny i delikatnie go rolujemy (zwijamy – tak jak na zdjęciu).



Dokładamy kolejne płatki – według uznania. Dół delikatnie rolujemy i wydłużam.





Przy robieniu tego kwiatka stwierdziłam, że zrobię jeszcze jeden płatek. W tym celu oderwałam kawałek materiału z nadmiaru jaki się zgromadził na dole.


Na koniec delikatnie odcinamy nadmiar modeliny (tyle ile uznajemy za słuszne). - Ostrzegam, że trzeba to robić bardzo delikatnie.


Mamy gotowy kwiatek - teraz wystarczy tylko go upiec.

Pozdrawiam, Meg.

4 komentarze:

  1. dobry tutorial, jednak z moim talentem i tak mi nie wyjdzie, ale może spróbuję, mówią kto nie spróbuje ten nie wie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wydaje się to byś bardzo skomplikowane, a efekt cudny :-)

    OdpowiedzUsuń