Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Kolczyki gronka.

Tak właściwie to pseudo gronka. Nie są rewelacyjne... Układają się jakoś tak dziwnie :P Ale chyba taki ich urok :)



Jestem już Warszawie, mam stały internet i nadrabiam zaległości w serialach :) Na pierwszy ogień poszła Czysta krew.

W sobotę robiłam małe porządki przy domu, który należy do naszej rodziny, ale stoi pusty od lat. Byłam tam akurat w momencie gdy jechało wesele. OSP zrobiła bramę przy nas, więc mieliśmy małe przedstawienie, a mi udało się zrobić kilka zdjęć.






Przypominam o rozdaniu. Zostało niewiele czasu, bo tylko do jutra do 12!

 
 
Pozdrawiam, Meg.

10 komentarzy:

  1. Świetne kolczyki. :D
    Nie lubię robić gronek, bo zawsze się uszkodzę. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tego typu biżuterią,ale....te są niczego sobie <3
    Zapraszam do mnie:
    truskaffka-tworzy.blogspot.com
    Miło będzie jeśli zostawisz komentarz lub zostaniesz moim obserwatorem.Odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czysta krew powiadasz :) a Dexter? ja czekam na wrzesień tyle nowych sezonów seriali... :)
    wpadnij do nas, zobacz rozdanie powinno Ci się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki są super, a zwyczaje związane z robieniem bramy weselnej nieustannie wprawiają mnie w zdumienie:)

    OdpowiedzUsuń