Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 29 sierpnia 2013

Naszyjnik kolia

Stwierdziłam, że naszyjnik który jest główną nagrodą w rozdaniu musi mieć osobną notkę :) Według mnie jest fantastyczny. Oczywiście nie każdy musi popierać moje zdanie... :)





Wykonany jest z 55 drewnianych koralików :) Złożenie tego do kupy zajęło mi 2 godziny, ale był tego wart :)

Zachęcam do komentowania, pisania do mnie, obserwowania mojego bloga ze zdjęciami i instagrama. Odnośniki na samym dole :)

Wrzucam jeszcze zdjęcia z pewnej upalnej niedzieli w Rzeszowie :)





Tak sobie pomyślałam, że może któraś z Was moje drogie czytelniczki chciałaby otrzymać pocztówkę z Warszawy lub Rzeszowa? Ja chętnie otrzymam pocztówki z Waszych miast :)
A tak właściwie to czemu wpadłam na ten pomysł dopiero teraz?

Pozdrawiam, M.

16 komentarzy:

  1. wow...ten naszyjnik jest naprawde cudowny...duzo musialas sie nad nim napracowac....a te koraliki układaja sie w takie jakby kwiatuszki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest niesamowity. Ogromnie się cieszę, że go wygrałam. :D Tylko teraz pozostaje do czego go założę. xD
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz strój idealny do tego naszyjnika :)

      Usuń
  3. Pomysł z pocztówkami wcale nie jest.Szkoda tylko,że w moim mieście nie ma za bardzo gdzie kupić pocztówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O.O genialny jest ten naszyjnik a zdjęcia świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik i piękne zdjęcia :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naszyjnik musiał pochłonąć sporo czasu ;) o, ja mieszkam w pobliżu Rzeszowa, a wkrótce zaczynam tam studia

    OdpowiedzUsuń
  7. piękniy naszyjnik
    zapraszam do siebie na nowy post
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W miejscowosci Brzozów :) a Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy o Nockowej nie słyszałam niestety :)

      Usuń
    2. O Ropczycach słyszałam ;D

      Usuń
  9. Piękna naszyjnik! Chciałabym taki

    Wróciłam na bloga!!! Zapraszam! http://palyna-paulina.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik jest bardzo ładny. A pocztówki to ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń