Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 28 sierpnia 2013

Rozwiązanie konkursu!

Witajcie,
Przepraszam za wczoraj i przepraszam że dziś tak późno. Czasem życie rzuca nam kłody pod nogi. Nie będę się rozpisywać co się wydarzyło, bo jest to zbyt przykre.

Przechodzę do losowania:









And the winner is :


A druga wylosowana osoba to:


No i to co jest najważniejsze czyli wygrana. Tak jak mówiłam wcześniej, pierwsza wylosowana osoba, czyli Spalona Artystka dostanie coś wyjątkowego, coś nowego i to oto to jest właśnie to :





Druga wylosowana osoba czyli Weronika Bednarz nagrodę wybiera spośród z tych rzeczy:


GRATULUJĘ WYGRANYM :)

10 komentarzy:

  1. Dziękuję!Bardzo się cieszę,że wygrałam:Pierwszy raz w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla zwycięzców ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku... a ja znowu odcięta od połowy mediów [moje media to radio i internet:D] i TYLE przegapiłam. Ech, gratuluję dziewczynom:))

    OdpowiedzUsuń