Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 18 sierpnia 2013

Warszawa na wyjeździe.

Wczorajszy dzień był pełen wrażeń! Tym razem tych mega pozytywnych :) Byliśmy na pokazach lotniczych w Mielcu. Wieczorem miał być koncert Sylwii Grzeszczak, nie słuchamy takiej muzyki, więc koncert odpuściliśmy. Za to pojechaliśmy do Blizny, gdzie w trakcie II Wojny Światowej Niemcy mieli poligon broni V-1 i V-2. Mój M. był zachwycony. Uwielbia wszelkie militaria.
Na koniec zajechaliśmy na rowerki wodne nad zalew.

Ostatnio moją uwagę przykuwały tylko naszyjniki. Zaniedbałam trochę moje ukochane bransoletki, więc dziś żeby nadrobić będą aż trzy :)





Fotki z wczorajszej wycieczki :









Pozdrawiam, Meg.

 

8 komentarzy:

  1. Świetne bransoletki. :D
    Nigdy nie byłam na pokazach lotniczych, raz tylko z bardzo daleka widziałam. Muszę się kiedyś wybrać. :)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki ciekawe, nie powiem, że nie :D. Wena do pisania komentarzy mnie jakoś ostatnio opuściła 8_8

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne bransoletki, jednak ta pierwsza bardziej mi przypadła do gustu, chyba przez ten kolor ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stwierdzam że wyjazd był naprawdę udany :)
    Świetny blog, bransoletki również są bardzo ładne. Dzięki Tobie przypomniałam sobie że mam bardzo podobną do tej na pierwszym zdjęciu, tylko muszą ją znaleźć (to będzie trudne ;d). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń