Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 31 sierpnia 2013

Welon

Do mojego ślubu jeszcze trochę, datę już mamy, zaczynamy wszystko organizować. Pewnie z czasem będę pokazywać na blogu nasze przygotowania.

Welon nie jest dla mnie. Welon jest przygotowany na wieczór panieński (a raczej wielką imprezę panieńsko-kawalerską) moich znajomych. Welon jest dla Panny Młodej żeby nie było :P
Koszt wykonania nie przekroczył 10zł. I wbrew pozorom nie było to trudne :)

Kiedy post zostanie opublikowany - my będziemy jechać na imprezę :)
Jak przyjadę do domu, dojdę do siebie i wytrzeźwieję to wrzucę zdjęcia, bo mam robić za fotografa :)





Pozdrawiam z dzikiej imprezy, Meg.

6 komentarzy:

  1. Czekam na zdjęcia :3

    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na zdjęcia :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanej zabawy w takim razie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładny! W sam raz na zabawę :) miłej!

    OdpowiedzUsuń