Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 6 września 2013

butelek ciąg dalszy...



Znów jestem na wsi na kilka dni. Mam tu trochę pracy, ale lubię to :)
Dziś mam do pokazania ozdobną butelkę. Coś nie mam szczęścia do robienia butelek (lampion był niewypałem) – w tej… no cóż… napisy nie wyszły zbyt dobrze… są koślawe… i brzydkie… no ale trudno.

Całość została pokryta lakierem w sprayu, który został mi po lakierowaniu ramy.

Powstało jeszcze małe pudełeczko na przydasie. Dokleiłam tylko koralik na wieczku, polakierowałam i gotowe. 




Na koniec jeszcze zdjęcie kota samobójcy: 

Pozdrawiam, Meg.
 

16 komentarzy:

  1. pudełeczko świetne, a buteleczki również jako ozdoba albo wazoniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buteleczka śliczna. Jaki cudny kotek <3 :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ;-)

    ps: Doszła paczka ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milka, tak mi się ten kolor kojarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę kota od nas ucałować :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wygląda tak źle ten napisz na butelce. :D Poza tym ma świetny kolor. :) Koralik na pudełku funkcjonalny. Wieczko przytrzymać nim można. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się tam bardzo podoba ta butelczyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. aj nie przesadzaj z tymi koślawymi literami :) butelka wygląda bardzo ładnie :) i ma śliczny kolor
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tu pierwszy raz i jestem bardzo mile zaskoczona !
    Ciekawa tematyka bloga , piękny wygląd .
    Z miłą chęcią będę zaglądać częściej a co za tym idzie obserwuję :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog również zapraszam do zaobserwowania.

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna butelka :)Ale piękny kotek

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie wyszła Ci ta butelka a napisy dodają jej charakteru ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi tam te napisy się podobają :) Gdyby były proste to byłyby nudne :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Naprawdę oryginalna butelka! :) Taka inna niż wszystkie :)
    Zgadzam się z "Suzi" - bez napisów to nie byłoby to samo :)

    Naprawdę ślicznie, ale kotek mnie rozwalił... :D

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta butelka xd
    obserwuję ;)
    Zapraszam, jeśli Ci się spodoba możesz zaobserwować: http://maartamarta.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń