Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 3 września 2013

długie kolczyki.

To już oficjalne... jestem uzależniona od bloga... Przeszukiwałam foldery ze zdjęciami, żeby koniecznie znaleźć fotkę biżuterii, która jeszcze się nie pojawiła.
Udało się wyszukać kolczyki w kolorze starego złota.


Ostatnio nie miałam czasu na robienie biżu. Wszystko przez imprezę. I to, że siedzę teraz u mojego M. a wszystkie półprodukty zostały w domu. Ale jutro wieczorem będę w domu, więc może coś stworzę. A i wracam do pracy. Uf. :)

W piątek jadę na kilka dni do Rzeszowa. Może ktoś chce pocztówkę? Chętnie wyślę :) Adresy możecie wysyłać na maila: bezsennameg@gmail.com .

Założyłam też aska (chociaż właściwie nie wiem po co... nie spodziewam się pytań... ale Was o tym informuję :)) - oto link http://ask.fm/bezsennameg .

Standardowo przypominam o Srebrnej - biżuteria czeka :)   Instagramie - follow me :)
i oczywiście o moim fotograficznym portfolio - nowe zdjęcia ! :)

Pozdrawiam, Meg.

12 komentarzy:

  1. Ja na poczcie jeszcze nie byłam bo u mnie leje od wczoraj i o ile nie muszę, nie wychodzę na zewnątrz, najchętniej to zostałabym w domu:) ale pamiętam! Kolczyki fajne, lubię takie dyndające, tylko wtedy widać, że mam jedno ucho wyżej a drugie niżej:P ale to chyba większość ludzi ma taką asymetrię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam przekutych uszu, bo boję się igieł :P ale kolczyki ładne :)

    Właśnie, dużo sklepów by się jeszcze w Polsce przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Πολύ όμορφα σκουλαρίκια!!!Φιλάκια!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post i rewelacyjny blog ! bd wpadać częściej :3
    obserwujemy?
    http://yelloow-x.blogspot.com/
    ZAPRASZAM DO SIEBIE !
    nie pogniwam się jeśli klikniesz w baner po lewej stronie :) DZIĘKUJE

    + ocenisz może moje wypociny, hmm ? :)http://yelloow-darkness.blogspot.com/
    albo to może? http://and-be-with-me.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne *o* Chociaż ja wolę mniej długie kolczyki ;p


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Uwielbiam długie kolczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mam fioła na punkcie starego złota, więc dziwne by było gdyby mi się nie podobały :D

    OdpowiedzUsuń
  9. witam w klubie uzależnionych od bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń