Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

sobota, 21 września 2013

exploding box (made by duperelki domi)

(w momencie publikacji będę na ślubie koleżanki)

Wszystkie moje próby wykonania exploding boxa kończyły się fiaskiem, poprosiłam więc Dominikę. Ona robi boskie kartki. Od początku wiedziałam, że to jest strzał dziesiątkę! I nie zawiodłam się:)






Domowe metody na chorobę są świetne! Herbata z miodem i czosnek działają. Mój M. zaaplikował mi takie lekarstwo i jestem zdrowa. Więc polecam! :)

A i bawim się!

A tu pewnie pojawi się jakieś zdjęcie (lub zdjęcia) : INSTAGRAM

5 komentarzy:

  1. Ja wczoraj jadłam chleb z podstmażonym czosnkiem i twarogiem, mniam :3

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne! Udanej zabawy na weselu : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. super ten pomysł:)

    obserwuje:)
    zapraszam do siebie:)

    cosszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń