Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 15 września 2013

kolczyki frędzle

Jak zawsze jestem w lesie! Frędzle są (albo były) modne. A ja dopiero teraz zrobiłam kolczyki. Ach...
Wykorzystałam sznurek do shamballi, którego zostało mi bardzo dużo.


Wczoraj razem z moim M. i moją przyjaciółką Zuzą byliśmy na ecco walkhaton. Przeszliśmy się 10km. Fajnie jest wziąć udział w takiej akcji :)

Pozdrawiam, Meg.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolczyki :)

    Pozdrawiam ;)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaadne : )) Czy frędzle są w modzie, czy nie mi i tak się podobają : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam torebkę z frędzlami ^^

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja frędzelki strasznie lubię. :D Tylko jako kolczyki pewnie by mnie łaskotały, bo mam wrażliwą szyję. ;)
    Ja nawet nie wiedziałam, że są lub były modne. Ostro zacofana jestem. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią sama bym zrobiła takie kolczyki ale zdolności mi brak! :P
    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolczyki zrobiłam sobie kiedyś podobne :)

    OdpowiedzUsuń