Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 11 września 2013

kolorowa makrama

No jestem! W Warszawie, w domu, przy komputerze. Nadrobiłam zaległości na Waszych blogach.
Pogoda po powrocie mnie nie zachwyciła... Wawe zalewa... Brrrr...
Na poprawę nastroju zrobiłam sobie kawusię posłodzoną miodem. I przypomniały mi się czasy, gdy dziadek robił kanapki z masłem i miodem :)

 Właściwie to już tęsknie za latem, niech jeszcze zostanie przez parę chwil chociaż w kolorowych bransoletkach. Nie wiem czemu, ale makrama kojarzy mi się ze słońcem :)



Ostatnio zrobiłam trochę zakupów ubraniowo-dodatkowych, może chcecie mały haul ? Dajcie znać co o tym myślicie :)
Wciąż czekam na pytania:) ask.fm/bezsennameg

Pozdrawiam, Meg.

10 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka. :D Mi makrama kojarzy się z wsią. (Nie pytaj czemu. ._.)
    Ja jestem za haulowi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też ciągle leje deszcz :/

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna makramka :) naprawdę ma w sobie letni klimat :) teraz zbliża się jesienna depresja...bu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo wakacyjne te bransoletki. I bardzo dobrze :D Odpychajmy tą jesienną depresję jak najdłużej się da :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pochwal się nam swoimi zakupami :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransy są niezaprzeczalnie wakacyjne! Optymistyczne i kolorowe :) Śliczne. Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie również te bransoletki przypominają lato, a konkretnie piękny słoneczny dzień na plaży, aż się rozmarzyłam *.* pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń