Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

środa, 25 września 2013

kwiatowy pierścionek

Rodzinka potrafi zaskoczyć ;) Wczorajsze urodziny minęły bardzo miło. Z tortem i prezentami. A jeśli o ten główny prezent chodzi to dostałam maszynę do szycia. Nie wiem czy coś z tego wyjdzie, bo może się okazać, że jestem totalną "szyciową" niedojdą :P Wszyscy trzymają za mnie kciuki i już mam ewentualne zamówienie :) Kocham moich przyjaciół :)

Z biżuterii oczywiście nie rezygnuję. Wczoraj wieczorem powstał pierścionek. To najprostszy pierścionek jaki może być - baza, obrazek, szkiełko. Obrazek z różą już był. Mam do niego sentyment. (kaboszon jest w trakcie schnięcia. dlatego wygląda jak za mgłą)




Pozdrawiam wszystkich, szczególnie tych urodzonych we wrześniu. M.

14 komentarzy:

  1. Heh wszystkiego najlepszego ;) Ja też urodzona we wrześniu....24 września :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i czekam niecierpliwe aż nam pokażesz nam jakieś dzieło stworzone na nowej maszynie :D

      Usuń
  2. bardzo ładny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego wszystkiego życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny pierścionek. Różyczki zawsze spoko. :3
    Najlepszego! Ja jestem dziecko czerwca. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny !! Wszystkiego najlepszego trochę spóźnione ale szczere :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny !! Wszystkiego najlepszego trochę spóźnione ale szczere :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione życzenia - wszystkiego najlepszego! ;) piękny ten pierścionek, wisiorki z notki w linku również!
    dziękuję za komentarz u mnie ;*

    http://bizuteriamka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super romantyczny pierścionek :) Wszystkiego najlepszego i powodzenia z szyciem, na pewno szybko załapiesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń