Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

piątek, 27 września 2013

mulina i łańcuch - taka sytuacja

Tulę się do kaloryfera, z kubkiem herbaty w ręku... czekam na nowy odcinek 2XL... oglądam tylko ze względu na Roguca, który jest boski!



Ostatnio nie mogę spać w nocy. Wczoraj ta bezsenność zaowocowała bransoletką. Połączenie muliny i łańcucha.






Ostatnio mam jakieś problemy z dodawaniem zdjęć do bloggera. Zdjęcia przeskakują w niechciane miejsce. Próbowałam wszystkiego - raz jest ok, a raz wszystko świruje...

Dodam jeszcze zdjęcie, którym wywołałam małe zamieszanie na moim facebooku. Ponoć wyglądam na nim jak Panna Młoda. Efekt niezamierzony :)


Pozdrawiam, M.

12 komentarzy:

  1. Ja też miałam dość spory problem ze zdjęciami, ale u mnie strasznie traciły na jakości - wcześniej tego nie było, zmieniłam format png.
    Bransoletka śliczna - jak zwykle ;) a na zdjęciu faktycznie wyglądasz jak Panna Młoda :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka fajna, nawet nie wiedziałam że on śpiewa, też oglądam 2xl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie! (bransoletka)


    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ^^ rzeczywiście wyglądasz jak Panna Młoda ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie zdjęcia zmieniają jasność i ostrość. Na komputerze mam cud, a jak wrzucam na bloggera to się dziwie skąd takie zdjęcia. :O
    Bardzo mi się podoba ta bransoletka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna bransoletka ;d

    http://bizuteriamka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna jest.wysłałam ci wiadomość na e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bransoletka, śliczne kolory : )

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny blog ;* świetnie go prowadzisz :D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie ;)
    świetny blog ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń