Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

czwartek, 19 września 2013

Ojciec Chrzestny

Trochę się przeziębiłam, więc post piszę z łóżka. Otoczona jestem lekami (bleee), bo do soboty muszę wyzdrowieć. Na szczęscie mam idealnego mężczyznę, który bardzo się o mnie troszczy :)
Właśnie dla niego powstał obrazek z Ojcem Chrzestnym. Zrobiłam go jakieś dwa lata temu.
I właściwie nie pomyślałam, żeby wrzucać go tu, ale niech będzie. Nie jest idealny (robiony metodą decoupage, która na początku nie szła mi najlepiej). M. się podoba, więc chyba jest ok :)





Pozdrawiam, Meg.

6 komentarzy:

  1. życze szybkiego powrotu do zdrowia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka życzę :*

    Zapraszam do mnie

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Ci to wyszło !! :D Pokusiłabym się o takie cudo na ścianie ! :D
    Wracaj do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piekny jest ten obraz *o*
    Myślałam, że to jakieś zdjęcie, albo że to kupiłaś xd

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie Ci wyszło ^^ Zdrowiej :D
    (Paczka dotarła ?? )

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wyszło!

    Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń