Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

niedziela, 1 września 2013

po imprezie żyjemy!

Melduję, że żyjemy. Wytrzeźwieliśmy i dojechaliśmy do domu :)
Było super :) Mam nadzieję, że wszyscy są tak zadowoleni jak ja.
Tak jak obiecałam wrzucam zdjęcia. Postaram się je mniej więcej opisać. A... i nie wrzucam zdjęć z późnej nocy (albo wczesnego rana) - nikt nie chce tego widzieć :P

Panna Młoda w welonie :)
Imprezowy namiot

A tu my spali :P

Tyl koszulek :)

Zuzodyl :P

ach, miastowi...


Warszawa się zjechała i kopie ziemniaki


Z moją Martą :*

Pierwszy shot Państwa Młodych

coś w stylu foty klasowej
bez komentarza
Impreza była na wsi, więc mam sporo innych fotek. One będą... ale na drugim blogu! Więc śledźcie go! http://meg-fotografia.blogspot.com/

Idę spać! Dobranoc! M.

11 komentarzy:

  1. Imprezy na wsi są najlepsze :D

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha padłam i nie wstaje ♥
    Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne koszulki mieliście :D zdjęcia świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że impreza się udała :) Widać po zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pierwszy. Za kolejnymi ciężko było nadążyć :p

      Usuń
  6. Widać że impreza udana:)
    Wykopki najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Wykopki wyszły spontanicznie, bo zachciało nam się ziemniaków do ogniska - a kolega, który kopie był mega podekscytowany, bo nigdy nie kopał ziemniaków :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia! Od razu widać, że impreza się udała! :))

    OdpowiedzUsuń