Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 17 września 2013

róż różem i w różu

Czy dwie bransoletki to za dużo różu jak na jeden post ? :)





Za tydzień szykuję super specjalny post :) Jest to związane ze mną i specjalną okazją :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba.

Udało się i kupiłam sobie płaskie buty. Po wielu godzinach chodzenia po sklepach, bolących nogach i niezłym wkurzeniu. Znalazłam zwykłe proste baleriny. Dlaczego to było takie trudne? Bo mam gigantyczną stopę.

I mam cudną torebkę! 



Życzę Wam suchego popołudnia! Meg.

14 komentarzy:

  1. Mimo, że nie przepadam szczególnie za różem bransoletki bardzo mi się podobają : )) Torebka także łaadna : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, takie normalne, ale sliczne :D

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne bransoletki!
    ja też nigdzie nie mogłam znaleźć płaskich butów ;)
    torebka cudna *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie dwie różowe bransoletki na jeden post to w sam raz. :D Są świetne. :)
    Ja na zwykłe, czarne baleriny trafiłam w sh, bo w normalnych sklepach pustka. :/
    Genialna torebka. Błyszczy się! :P
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczy, bo to torebka na specjalne okazje :):P

      Usuń
  5. juz nie moge doczekac sie tego specjalnego postu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. to odpowiednia ilość różu :) ja również mam problem ze znalezieniem zwykłych balerinek - mam szczupłą stopę i większość z nich mi po prostu spada...
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różu nigdy za dużo :) A torebka przepiękna, taka elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki bardzo fajne :) ale torebeczka jest genialna ♥ mieści się w niej chociaż telefon? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu po odpakowaniu sprawdzilam - moj sie miesci :)

      Usuń
  9. Śliczne bransoletki ^^ a torebeczka jest cudowna :D

    OdpowiedzUsuń