Zapraszam do oglądania i komentowania. Spodobała Ci się moja praca? Chcesz zamówić? Napisz do mnie: bezsennameg@gmail.com

wtorek, 24 września 2013

Z okazji moich urodzin - 50 faktów o mnie.

  1. Mam bzika na punkcie robienia zdjęć, ale to już chyba wiecie.


  2. Jestem uzależniona od telefonu komórkowego. Mam jeden nr od 9 lat… jestem do niego przyzwyczajona i nie chcę go zmieniać. Piszę setki smsów dziennie, głównie do mojego faceta.
  3. Z moim mężczyzną jestem już 6 lat. Przez długi czas byliśmy w związku na odległość.

  4. Jestem kociarą. Uwielbiam wszystkie zwierzęta, ale koty najbardziej.
  5. Nie oglądam programów o złym traktowaniu zwierząt – nie jestem w stanie na to patrzeć. Gdy jestem na wsi nie uczestniczę w zabijaniu kur ani świnek.
  6. Uwielbiam czytać książki. Nie przeszkadza mi telewizor ani rozmowy. Jak czytam skupiam się tylko na książce.
  7. Jestem serialoholiczką. Mam kilka seriali, które muszę oglądać. Czekam na nowe odcinki m.in New girl, Teorii wielkiego podrywu, CSI Las Vegas. 
  8. Mój Nick „bezsennameg” powstał już kilka lat temu, gdy zaczynałam przygodę z Internetem. W dużej mierze ma on związek z piosenką IRY – Bezsenni, która była moją ulubioną.

  9. Jestem wielką fanką Comy i IRY. Chodzę na wszystkie ich koncerty w Warszawie.
  10. Mam naturalne blond pasemko.
  11. Jestem leworęczna.
  12. Marzę o wyjeździe do Australii. Bardzo cenię Steve`a Irwina (Łowca krokodyli) za to co robił dla zwierząt i środowiska, oglądałam wszystkie jego programy. Było mi bardzo przykro, gdy zginął.
  13. Nic nie pobije lodów u Myszki w Rzeszowie, ani Pizzerii „Słoneczniki” w Piasecznie.
  14. Nie kupuję gazet. Żadnych. Uważam, że to strata pieniędzy.
  15. Nie wierzę w horoskopy.
  16. Nie lubię się spóźniać. Gdy wiem, że się spóźnię, np. przez korki, jestem strasznie zdenerwowana.
  17. Lubię musicale (ach… Chicago!) i kabarety (KSM, Ani mru mru, Nowaki, SMILE i inne)
  18. Nie boję się pająków, ani innych owadów.

    2008r. Taaakie długie włosy miałam
  19. Nie lubię wódki. W ogóle jej nie pije. Piwo, drinki, wino ok. Czystej nie. I denerwuje mnie, gdy ktoś namawia innych do picia. Każdy decyduje za siebie i gdy mówi nie to znaczy, że nie chce pić.
  20. Gimnazjum było dla mnie wielką traumą. Nie przez nauczycieli tylko przez rówieśników.
  21. Największym autorytetem dla mnie jest nieżyjący już ksiądz Jerzy Siedlecki. Był on proboszczem mojej parafii przez wiele lat. Był fantastycznym człowiekiem. Wszyscy go bardzo kochali.
  22. Boję się być sama w wielkim domu. Mam wtedy wizję jak z horroru, gdzie morderca zabija samotną kobietę.
  23. Od zawsze na wakacje jeżdżę na wieś. I pomagam przy robotach w polu. Zbieram ziemniaki, noszę zboże, jeżdżę traktorem. Uważam, że dzięki temu potrafię docenić ciężką pracę.
  24. Jazda samochodem sprawia mi ogromną przyjemność  (jako kierowca i pasażer).

  25. Pierwsze pieniądze zarobiłam na zbieraniu grzybów.
  26. Jestem Matką Chrzestną pewnego 3,5 letniego Mateuszka.
    2010r. Takie dziwaczne kudły też miałam.
  27. Kocham Warszawę za możliwości jakie daje.
  28. Wole teatr niż kino. Staram się chodzić jak najczęściej na przedstawienia. Moimi ulubionymi aktorami są właśnie aktorzy teatralni, którzy są nikomu nieznani (Paweł Krucz, Dominik Łoś).
  29. Mam rozmiar stopy 41 i ogromny problem z kupnem butów. Bo… albo nie produkują butów w tym rozmiarze, albo buty w tym rozmiarze są za małe, albo taki wielki but wygląda tragicznie.
  30. Jestem wysoka, mam prawie 175 cm.
  31. Jestem nieśmiała. Załatwianie spraw w urzędzie jest dla mnie koszmarem. Rozmowa telefoniczna również. Jedzenie na wynos zawsze zamawia mój M. On też dzwonił w sprawie Sali weselnej.
  32. Lubię szpinak, brukselkę i brokuły.
  33. Nigdy nie zjem koniny, sarniny ani mięsa z królika.
  34. Uwielbiam Batmana.
  35. Moją ulubioną autorką jest Joanna Chmielewska. Przeczytałam wszystkie jej książki.
  36. Mam koślawe palce u stóp. Dlatego nie lubię nosić butów z odkrytymi palcami.
  37. Mówię nie narkotykom i używkom.
  38. Uważam, że przyjaźń między kobietą a mężczyzną jest możliwa.
  39. Uwielbiam rodzinne obiadki u babci.
  40. Płaczę za każdym razem, gdy oglądam P.S. I love you.
  41. Kocham moją siostrę, chociaż często mówię, że jest inaczej.
  42. Z moim ukochanym dzielimy pasję do motocykli. Po ślubie planujemy kupić chopperka. I mamy dziki plan, żeby do ślubu jechać motorem.

  43. Lubię piec babeczki, drożdżówki i ciasta. A wszystko dlatego, że bardzo lubię słodycze :P
  44. Zawsze chciałam żyć w latach 80. Uwielbiam te czasy, stroje, muzykę!  Kocham muzykę lat 80!
  45. Zapomniałabym! Kocham zespół Guano Apes! Kocham Sandrę Nasic! AAAA....Break the Line"
  46. Zakochałam się w Pradze Czeskiej! To piękne miasto.

    Widok na św. Wita.
  47. Magdalena Anna Katarzyna – oto moje imiona. Każde z nich mam z wyjątkowego powodu.
    Stare jak świat! Bal w przedszkolu.

  48. Chciałam mieć dredy.
  49. Chcę mieć tatuaż łapacz snów na plecach.
  50. Data mojego ślubu to 05.07.2014r.



    Właściwie to nie wiem czy Was to zainteresowało, ani czy dotrwałyście do końca. Wrzuciłam też kilka starych zdjęć. Przeglądałam zdjęcia z przedszkola... podstawówki i liceum. Znalazłam zdjęcia ze 100dniówki. Ojej ile wspomnień :)

4 komentarze:

  1. Śliczny blog <3 I like it :D
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie posty ;-)
    również nie nawidze picia czystej blee ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślub w moje urodziny:) z pewnością zapamiętam datę:)

    OdpowiedzUsuń